ŞENGÜL BALIKSIRTI

Havalı pişti nasıl oluyor?

Hani dergilerin ve gazetelerin sosyete sayfalarında 'Havalı pişti' diye haberler olur ya! Söz konusu haberde iki fotoğraf vardır.
Biri bir Hollywood ünlüsünün, diğeri ise bizden birinin. O bizden biri Hollywood'lunun kıyafetinin aynısı ve tıpkısıyla bir davete katılmıştır. Bu durum haber olmak için başlı başına bir nedendir.
Üstelik bu kostümü seçerek starlarla yarışan üstün zevkini ortaya koymuştur. (Ama nedense bizden biri ile aynı davette pişti olmak hiç hoşlarına gitmez!)
Bu pişti fotoğraflarını görünce, 'Bu editörler dünya modasını nasıl da bu kadar yakından takip ediyorlar. Kimin ne giydiğini nasıl biliyorlar?' derdim.
Efendim sistem şöyle işliyormuş; diyelim ki bir Hollywood ünlüsünün üzerinde bir kıyafet gördünüz. Hemen aynısından alıyorsunuz. Sonra o kıyafetle bir davete katılıyorsunuz. Ama sizin giydiğiniz kıyafetin ne marka olduğunu ya da daha önce kimin giydiğini editör nereden bilecek? (Moda editörleri olsa neyse!)
Tabii kuşlar sosyete sayfalarına haber uçuruyor. Hemen o kıyafeti daha önce giymiş ünlünün fotoğrafı bulunuyor. Ve haber tamam oluyor. Böylelikle 'havalı pişti'nin kahramanı da havalı havalı dolaşıyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.