ŞENGÜL BALIKSIRTI

Bodrum'un şımarıkları

Tatilin ikinci bölümünü Bodrum'da geçirdim. İki hafta önce Türkbükü'nde konakladığımda aynı gün altı ayrı kişiye söz vermiş, bütün Bodrum ahalisini de oralarda görmüştüm. Yani dinlenmek pek mümkün olmamıştı. Ama her zaman söylerim; 'Bodrum'da başka hayatlar da mümkün' diye. Yani haberciye yakalanmadan, haber olmadan, kimselere görünmeden, kendinizin de kim olduğunu unutarak tatil yapmanız mümkün pekala. Böyle yaşayanları biliyor ama sessiz tatil yapma haklarına saygı duyarak burada yazmıyorum o isimleri. Gelelim Bodrum'a... Türkbükü'ndeki durum hariç (malum ses yasağı) şu anda en kalabalık günlerini yaşıyor. Birkaç hafta daha sürer bu durum. Sonrası yine sızlanmalarına döner Bodrumlular. İş yok derler, müşteri yok derler. Ama önemli olan müşteri varken kıymetini bilmek. Yani kazıklamamak! Gümüşlük'ün havalı balıkçılarında adam başı fiyat 250 TL'yi bulmuş. Yediğiniz balık, salata, otlarla yapılmış birkaç meze. İlgi şımarıklığı ve talep bakın kimilerini ne hale getirmiş. Gümüşlük'teki bir balıkçının sahibi, "Yeni müşteri falan istemiyorum. Beni kimse kimseye tavsiye etmesin. Kimseye de telefon numarası vermem" diyormuş. Eee, bu şımarıklıkla yakında hesaplar adam başı 500'e çıkar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.