ŞENGÜL BALIKSIRTI

Tanıtım işe yaramıyor

Her emeğe saygım sonsuz, sinema ve müzikte yapılan her işi de önemsiyorum. Ama... Bir filmin ya da bir albümün, PR'larla (tanıtım) oluşturdukları beklentiden sonra yaşadıkları hayal kırıklığını görünce 'yazık' diyorum. Yazık oluyor. Bakınız, 'Sinyora Enrica İle İtalyan Olmak' filmine...
16 AYDIR GÜNDEMDE...
Ben bile hatırlamıyorum filmle ilgili bizim gazetede kaç haber yapıldığını... Film tam 16 aydır gündemde. Claudia Cardinale bu filmdeki rolüyle Antalya Altın Portakal Film Festivali'nden ödül de aldı. Ama bu kadar popülerite, bu kadar tanıtım bile seyirciyi sinema salonlarına çekmeye yetmedi. Film, ilk haftasında 7 bin 614 kişi tarafından izlenmiş. Yani? Medyayı enine boyuna kullanıyor olmak; hiçbir şeyin garantisi değil. Böylelikle reklamın iyisi kötüsü olmaz tezi de çürümüş oluyor. İzleyici ile bir bağ kuramıyorsanız, isterseniz her gün medyada olun, sonuç değişmiyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.