ŞENGÜL BALIKSIRTI

Televizyonlar nereye gidiyor?

Zeynep Beşerler, kendisinin de içinde olduğu dizi sektörünü eleştirmiş. Seyircinin, "Bu dizi iyice saçmaladı" demesini de son derece haklı bulmuş.
Zeynep gibilerin sektörde çoğalmasını diliyoruz izleyici olarak. Çoğalsınlar ki; bir şeyler değişsin, insanlar aptal yerine konmasın. Diziler 45 dakika çekilirse belki oyuncular da rahatlar, izleyici de...
BİTMİYOR...
Cumartesi gecesi kar nedeniyle planları iptal edip eve kapanınca dizi izledim. Sanırım yayıncıların önlerinde bir akış, bir tablo var ve dizileri buna göre parçalıyor, bölüyorlar.
Nasıl mı? Buyurun, aşağıdaki formüle bakın.
İki kahraman ayrı arabalarda ve telefonda konuşuyorlar.
1 dakikalık reklam.
Aynı telefon konuşması baştan yayınlanıyor.
1 dakika reklam.
Aynı konuşmanın başından devam.
5 dakika sonra reklam... (Neyse ki konu biraz ilerledi.)
Reklam bitimi ile birlikte başka bir dizinin tanıtımı.
Yeniden reklamlar...
Ve tahmin edeceğiniz gibi beş dakikalık reklam sonrası yayınlanan bölümün son 20-30 saniyesi ile dizi bitiyor...
Bu aptallığın karşısında ısrarla oturdum, sırf yukarıdaki notları almak için. Televizyon dizilerinin sonu da böyle gelecek demek ki... İzleyiciyi enayi yerine koydukları için bıktıracaklar, sonunda olanlar olacak.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.