ŞENGÜL BALIKSIRTI

Yalanlanmayan aşk dedikodusu

Bunca yıl çeşitli hayatların içinde dolaşınca, kimi şifreleri çok kolay çözüyor insan...
Diyelim ki, bir aşk dedikodusu var. Hani "Ateş olmayan yerden duman çıkmaz" derler ya... Yok öyle bir şey! Yani durduk yerden de duman çıkabilir...
Bazen, bir ilişki dedikodusuna taraflardan birinin hiçbir dahli olmayabilir. Dedikodu diğer tarafın bilinçli yaydığı bir şey olabilir.
Nasıl mı?
KULAK TAN KULAĞA
Diyelim ki, bir kadın birinden hoşlanıyor. Bu beğenisini de bulunduğu ortamlarda sık sık dile getiriyor.
Yakınındakiler, gönüllü postacılığa soyunup bu haberi duyulması gereken yerlere duyuruyor.
Amaç, karşı tarafın dikkatini çekmek.
Bu sağlanırsa ve karşı tarafın da ilgisi varsa, karşılaşmak kaçınılmaz oluyor.
Dedikodu sürüp giderken, gazeteciler dedikodunun muhatabına şunu soruyor:
"Falanca kişi ile ilişkiniz var mı?"
O kişi de "Asla yok, kendisini tanımam bile" demek varken, "Bu konu hakkında konuşmayacağım" diyor.
Bu aslında "Siz soruları sormaya devam edin. Ben aslında bu meselenin devam etmesini, konuşulmasını istiyorum" demektir.
Duyduğunuz aşk dedikodularının hepsine olmasa bile, bir kısmına bu bilgiler eşliğinde bakmanızı tavsiye ederim.
Bilin ki, taraflardan biri diğerini kafaya takmıştır!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.