BÜLENT CANKURT

Sosyeteye viski dersi!

İstanbul'un elitleri bu sezon güneyden göçer göçmez kışa sıkı bir giriş yapamadı! Önceden bir gecede birkaç kapı aşındıran sosyetiklerin gittiği davetlerin sayısı, artık haftanın toplamında bile bir elin parmaklarını geçmiyor! Sezon öncesi alışveriş de cazibesini yitirdiği için henüz kışlık gardıroplarını tamamlayamayan sosyetikler, pijamalarını giyip evde TV'nin karşısına kurulmayı tercih ediyor. Birbirinden güzel diziler de ekmeklerine yağ sürüyor tabii! Koca bir haftada saman alevi gibi parlayan davetlerin en sıkısı' The Ritz Carlton Oteli'ndeki ünlü viski markası Dewar's'ın davetiydi. Gecede, İstanbul'un elitleri viski tadım dersi de aldılar.
ANLAYARAK İÇECEKLER!
Viskinin sırlarını anlatmak için bir haftalığına Türkiye'ye gelen Dewar's markasının elçisi İskoç Malcolm Murray de Ritz'deki davetteydi. İstanbul, Ankara ve İzmir'de viski severlerle buluşan Murray, Ritz'deki davette sosyetiklere de viskinin inceliklerini anlattı. İstanbul'un elitleri, Murray sayesinde bundan böyle ne içtiklerini bilecekler. Artık viski çeşitleri arasındaki farklılıkları, üretim aşamalarını, tat ve aroma farklılıklarını ayırt edebilecekler! Tabii ki sözüm, o davette bulanan işin erbabı olanlarına değil!!!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.