BÜLENT CANKURT

Tommy'den de vazgeçmiş!

Dünyaca ünlü pek çok markayı İstanbul'un elitleri ile buluşturan Burç Cemiloğlu'nun Harvey Nichols'ı Demet Sabancı Çetindoğan'a sattığını ilk bu köşede okumuştunuz. Cemiloğlu'nun, Harvey Nichols'ın ardından 1998 yılında getirdiği ilk göz ağrısı Tommy Hillfiger'ı da elinden çıkardığını duydum! Cemiloğlu, Ünitim'in lokomotif markalarından biri olan Tommy'nin Türkiye ve Rusya'daki haklarını şirketin asıl sahiplerine devretmiş. Cemiloğlu, aralarında Accessoriez, Camper, Gas, Bally, GStar ve Sephora olmak üzere diğer markalar ile yoluna devam ediyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.