BÜLENT CANKURT

Mücevher tanıtır gibi şampuan tanıttılar

Geçen hafta İstanbul'un elitlerine yönelik çok özel bir davet gerçekleştirildi. İstanbul Üniversitesi Rektörlük Binası'ndaki Mavi Salon'da verilen davetin davetiyeleri gümüş tepsi içinde gönderildi. Davetliler, evlerinden özel araçlarla alındı ve kapıda şampanyalarla karşılandılar. Gelelim davetin ev sahibine... Şimdi siz bu şaşaalı daveti ancak mücevher markaları verir diye düşüneceksiniz ama değil, davetin ev sahibi saç bakım markası Kerastase idi. Kerastase, 'şimdiye kadar yaratılan en iyi saç bakım ürünü' diyecek kadar iddialı olduğu 'Chronologiste'i İstanbul'un elitlerine tanıtmak için bu daveti düzenledi.
SADECE 20 ELİT DAVET EDİLDİ
Davet çok özel olunca konukları da çok özel olsun istenmiş ve Siren Ertan Çarmıklı, Begüm Şen, Ayşe Kucuroğlu, Özlem Süer gibi özenle seçilmiş 20 kadın davet edilmiş. Kérastase Türkiye Marka Müdürü Nazlı Koruyan'ın Chronologiste ile ilgili bilgi vermesi ve bu ürünün İstanbul'da sadece beş kuaför salonunda satıltığını belirtmesiyle başlayan davet, ünlü gurme Ali Esad Göksel'in güzellik, tasarım ve gurmelik üzerine söyleşisiyle devam etti. Kendilerini çok özel hissettiren bu davetten çıkarken elitleri bir görmeliydiniz, hepsinin egoları tavan yapmış durumdaydı!!!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.