BÜLENT CANKURT

Kapalıçarşı'ya gerçeği giriyor!

İstanbul'da üç mağazası bulunan, dünyanın en lüks markalarından Louis Vuitton'un başkan yardımcısı Pietro Beccari, geçen hafta verdiği bir röportajda "Türkiye'de büyüyeceğiz inşallah" demişti. 'İnşallah' ile işe başlayınca oluyormuş demek ki! Çünkü Louis Vuitton'un Kapalıçarşı'da büyük bir mağaza açmaya hazırlandığını öğrendim. Yan yana birkaç dükkanı alıp birleştirecek olan Louis Vuitton, mağazasını dünya çapında bir lansmanla açacakmış. Çünkü Louis Vuitton'cular, 550 yıllık tarihiyle dünyanın en eski alışveriş merkezi olan Kapalıçarşı'da mağaza açmayı çok önemsiyormuş. Louis Vuitton'un, Kapalıçarşı mağazası için Kapalıçarşı Derneği ile hareket ettiğini öğrendim. Dernek her konuda, her türlü desteği veriyormuş. Çünkü Louis Vuitton'cular, Kapalıçarşı'ya sosyal sorumluluk projesiyle giriyormuş. Bu sosyal proje ise Kapalıçarşı'nın restorasyonu...
KAPALIÇARŞI DERNEĞİ BÜYÜK DESTEK VERİYOR
Yani Louis Vuitton, restorasyon için kaynak sorunu çeken Kapalıçarşı'nın yenilenmesine büyük bir kaynak aktaracakmış. Bu yüzden de dernek, Louis Vuitton'a kapılarını sonuna kadar açmış. Bu arada Louis Vuitton'un Kapalıçarşı'daki taklitçilerine karşı operasyonlarını artırmasının sebebi de buymuş meğer; aynı çatı altında taklitçisini istemiyormuş.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.