BÜLENT CANKURT

Yeni hedefi Lucca ve Ulus 29

Yeme-içme sektöründe İstanbul'da neredeyse alınmadık mekan bırakmayan Ferit Şahenk'in son olarak Bodrum Yalıkavak'taki Sait'in de yüzde 51'ini aldığını öğrendim.
Doğuş Grubu'nun bir iştiraki olarak Mart 2012'de, yeme-içme ve eğlence sektöründe hizmet vermeye başlayan D.ream; portföyüne Sait'in de eklenmesiyle tam tamına 80 işletmeye ulaşmış oldu. Hâlâ pek çok markayı şirketlerine katmayı düşünen Şahenk'in; son olarak Ulus 29 ve Bebek'teki Lucca'ya da gözünü diktiğini öğrendim.
LUCCA'YA 35 MİLYON DOLAR DEĞER BİÇMİŞ
D.ream'in CEO'su Levent Veziroğlu ile Ulus 29'un patronu Metin Fadılloğlu, bir süredir görüşüyormuş. Bugün-yarın da Ulus 29'un yüzde 51'lik hissesinin D.ream'e geçeceği konuşuluyor.
Bu arada Şahenk'in, Bebek'teki Lucca'yı da, D.ream'e dahil etmeyi çok istediğini duydum.
Hatta bu görüşmeleri yürüten Levent Veziroğlu, Lucca'ya 35 milyon değer biçmiş ve mekanın sahibi Cem Mirap'a yüzde 51'lik hisse için 17 milyon 850 bin dolar teklif etmiş. Ancak Bebek'in en popüler mekanının sahibi, bu teklife olumsuz cevap vermiş.
Bakalım Veziroğlu, miktarı artırıp Lucca'yı da, D.ream'e dahil edebilecek mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.