BÜLENT CANKURT

Yeni cicisi ikinci elmiş!

Güzel oyuncu Beren Saat ile evliliğe giden bir ilişki yaşayan ünlü popçu Kenan Doğulu'nun, ismi James Bond ile özdeşleşen dünyaca ünlü lüks otomobil markası Aston Martin'in DB9 modelini aldığını yazmıştım geçen hafta. 31 Mayıs'ta 40'ıncı yaşına basacak olan Kenan'ın, kendini ödüllendirmek için aldığı otomobile 475 bin Euro (Türkçesi 1 milyon 116 bin lira) ödediğini düşünmüştüm. Ancak Kenan bu kadar para vermemiş; çünkü geçen hafta direksiyonuna geçtiği yeni cicisi sıfır değil, ikinci elmiş! Otomobillere karşı bir zaafı olduğu bilinen Kenan Doğulu; anlaşılan beğendiği otomobillere hesaplı yoldan sahip olmayı tercih edenlerden!
TRAFİĞE ÇIKIŞ YILI 2009!
Çünkü öğrendim ki, Kenan'ın yeni cicisinin trafiğe çıkış tarihi 2009'muş! Kenan, sıfırının anahtar teslim fiyatı 475 bin Euro olan dört yaşındaki Aston Martin DB9'unu yarı fiyatına falan almıştır herhalde! Bu arada; Aston Martin DB9'u ile garajındaki otomobil sayısı dörde ulaşan Kenan'ın, diğer arabaları da epey yaşlı! Boğaziçi Köprüsü'nü geçemeyen ticari araç sınıfındaki Chevrolet Avalanche'ı 2004, Porsche Carrera'sı 2003, daha çok konserlerine giderken kullandığı Wolksvagen Caravella'sı da 2002 modelmiş. Kenan, uyanık adammış vesselam!!!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.