BÜLENT CANKURT

Boğaz'da uzaya gitmeyi bekliyor

Bugüne kadar dünyada neredeyse ayak basmadık yer bırakmayan ve tam tamına 246 şehir gören Ahu Aysal, geçtiğimiz Nisan'da uzaya çıkacak ilk Türk unvanını da alacaktı. Ancak bu yolculuk için 95 bin dolar yatıran, Amsterdam ve Fransa Bordeaux'da iki ayrı eğitime katılan Aysal'ın hevesi, maalesef kursağında kalmıştı! Organizatör şirket, testler tamamlanmadığı için uzay yolculuğunu 2015'e ertelemişti. Ahu Hanım, küçüklüğünden beri hep hayalini kurduğu uzay yolculuğunun ertelenmesine çok üzülmüş.
'UZAY YOLCULUĞUNU İPLE ÇEKİYORUM'
Uzay yolculuğunun çok enteresan bir deneyim olacağını söyleyen Ahu Hanım, "Ben kendimi dünyalı olarak görüyordum, artık uzaylı sayılırım" diyor. Bu uzay yolculuğu kendisinde o kadar çok yer etmiş ki, sahibi olduğu Hotel Les Ottomans'da bir uzay köşesi hazırlatmış. Amsterdam ve Fransa'daki eğitimde çektirdiği fotoğrafların yer aldığı köşeye, üzerinde uzay giysisi olan bir de bal mumundan heykelini koydurmuş. Neredeyse birebir kopyası olan bal mumu heykeli ile bize özel poz veren Ahu Hanım, uzay yolculuğunu iple çektiğini söyledi. Umarım sağ salim gidip gelir ve hayalini gerçekleştirir.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.