BÜLENT CANKURT

Sosyete UBER mağduru oldu

Uber biter mi, bitmez mi, yazılıp çiziliyor! Dünyanın En Değerli Markaları listesine bu yıl ilk kez giren Uber'in biteceğini hiç sanmıyorum. Yalnız, mağduriyetleri taksiciler gibi olmasa da, sosyetede de ciddi Uber mağdurları mevcut! Evet, yanlış okumadınız! Konforuna düşkün oldukları için, Uber'in de tercih ettiği minibüsleri kullanan sosyetik isimler, eli sopalı taksicilerden de, Uber'e ceza yağdıran polislerden de çok çekiyorlarmış!!!
SIK SIK DURDURULUYOR
Ünlülerin, içini dayayıp döşettikleri, eşleri dostlarıyla rahat rahat oturdukları ve şoförlerinin kullandığı minibüsleri, Uber aracı sanılıp sık sık ya taksicilerin tacizine uğruyormuş ya da trafik kontrolüne takılıyormuş. Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören, Arzu Sabancı, oğulları Hacı ve Hakan Sabancı ile Işıl Reçber'in minibüsleri de, birçok kez Uber aracı sanılıp polis kontrolüne takılmış. Yıldırım Demirören herkes tarafından tanındığı için sorun yaşamamış ama diğerleri araçlarının kendilerine ait olduğunu ispatlamak zorunda kalmış. Anlayacağınız, Uber-taksi savaşının büyük mağdurları bizim sosyetikler. Bakalım, sorunun çözülüp mağduriyetlerinin bitmesini mi bekleyecekler yoksa minibüslerini satıp ciplere mi dönecekler...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.