BÜLENT CANKURT

‘Rüya uçak’ ile rüya gibi bir uçuş

'Rüya uçak' olarak bilinen ve ilki geçen ay THY filosuna katılan Boeing 787-9 Dreamliner, ilk yurt dışı uçuşunu THY'nin yeni uçuş noktası Bali'ye gerçekleştirdi. Maçka adlı uçağın bu ilk yurt dışı uçuşuyla birlikte THY de Endonezya'nın rüya adası Bali'ye ilk seferini yapmış oldu. Rüya uçak ile rüya adasına gerçekleşen bu ilk uçuşta ben de vardım. Uçağa adım atar atmaz ilk gözüme çarpan, kabin tasarımı oldu.

Dünyanın en çok noktasına uçan THY, Bali ile birlikte 124 ülkede 312 uçuş noktasına ulaştı. THY, 'rüya uçak' deyimini fazlasıyla hak eden Boeing 787-9 Dreamliner'dan 25'i kesin, beşi opsiyonlu 30 tane alacak.
JET-LAG YAPMIYOR
Duvardaki yeni logodan kullanılan renklere kadar her ayrıntı THY markası için özel olarak oluşturulmuş. Koltuğuma oturduğumda kendimi evimde gibi hissettim. İhtiyaç duyulabilecek her şey düşünülmüş. Yan koltukla aramdaki mahremiyet panelini yükseltince odama çekilmiş gibi oldum. Telefon şarj ünitesinin bile olduğu 'odam'daki büyük ekran ise kabin içi eğlenceyi daha da keyifli hale getirdi. 180 derece yatan koltuğu açıp 'Rahatsız etmeyin' tuşuna basınca mışıl mışıl uyudum. Bu arada 12 saat uçmama ve aramızda beş saat fark olmasına rağmen jet-lag olmadım. Öğrendim ki, bu uçaklarda kabin basıncı ayarlaması ve fazla oksijenlendirme ile jet-lag olunmuyormuş.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.