BÜLENT CANKURT

Çağdaşçıların bayramı başladı

Eylül ayı boyunca sanatla yatıp sanatla kalkacak olan İstanbul'un elitlerinin önceki günkü durağı, Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı ile İstanbul Kongre Merkezi'ydi. Akbank ana sponsorluğunda 14'üncü kez kapılarını açan Contemporary İstanbul'un VIP açılışı, her yıl olduğu gibi sanat tutkunu elitlerin akınına uğradı. 23 ülkeden 74 galerinin katıldığı ve 510 sanatçının bin 400'den fazla çağdaş sanat eserinin sergilendiği fuarı adım adım gezen ünlü isimler, beğendikleri eserleri ayırtmayı da ihmal etmedi.

SIEMENS'TEN ÖZEL DAVET
Contemporary İstanbul'un Plugin Yeni Medya Bölümü'nün 2017'den bu yana sponsorluğunu üstlenen Siemens Ev Aletleri de, açılışa özel bir kokteyl gerçekleştirdi. Bu yıl ilk defa Siemens Ev Aletleri'ne özel hazırlanan Arkhe adlı eserin de sergilendiği Plugin alanı, esere eşlik eden canlı dans ve müzik performansı ile sanat ve teknolojinin heyecan verici birlikteliğine sahne oldu. BSH Türkiye CEO'su Gökhan Sığın ve BSH Türkiye Pazarlama Direktörü Hilal Merter'in ev sahipliği yaptığı kokteyle, iş ve cemiyet hayatından pek çok ünlü isim katıldı. Sanat, müzik ve sohbetin iç içe geçtiği kokteyle katılanlar, keyifli saatler geçirdi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.