ELVAN DEMİRKAN

Gelecekte bizi neler bekliyor?

Şu son beş yılda hayatımızın ne kadar değiştiğinin farkında mısınız? Beş yıl önce kurulan facebook'un üye sayısı 300 milyonu bulmuş. Myspace'i ayda 120 milyon kişi ziyaret ediyormuş. Twitter salgınından artık fenalık geldi.

HEMEN UNUTTUK
Fotoğraf makinesi, kamera, internet, sinema, radyo, müzik ve daha ne arasanız o gözümüzün önünden ayıramadığımız telefonların içinde... O kadar alıştık ki, sanki beş yıl önce doğmuş gibiyiz... Öncesini unuttuk. Üniversitede derslerime gelen gençler, "Daha okul bitmeden hayattan yorulmaya başladık" diyorlar. Buna rağmen gelişen dünyada daha sağlıklı bir yaşam bizleri bekliyormuş. İnsanlar 200 yıl yaşayabileceklermiş. Discovery Channel'da izlediğim habere göre; 30 yıl sonra birçok genetik hastalıktan kurtulabilecekmişiz. Su, petrolden daha değerli olacakmış. Televizyon hastalarına müjde; televizyon seyretmek için artık bir kutuya bakmamız gerekmeyecek. Her yere taşıyabileceğiz. Hatta beyine yerleştirilen bir chip ile televizyon 24 saat kafanızın içinde olabilecekmiş. Ha bir de, geleceği hayal ettiğimiz zaman uçan arabalar gözümüzün önüne gelir ya, Jetgiller'deki gibi. İşte onun olasılığı yokmuş. Trafik çok kargaşa olur, idare edilemez diye. Eh, o kadarı da olmayıversin...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.