FUNDA KARAYEL

100 çocuktan 74’ü fiziksel aktivite yapmıyor

Geçtiğimiz günlerde Barselona'da katıldığım iki bilimsel beslenme konferansında, ülkemizdeki çocukların beslenmeleriyle ilgili araştırma sonuçları sunuldu. İspanya ve İngiltere'deki beslenme vakıflarının verileri de son derece şaşırtıcıydı. Toplumun beslenme ve sağlıklı yaşam konularında bilinçlenmesine katkı sağlama, bu konulardaki en doğru, güncel ve bilimsel bilgiyi aktarma hedefiyle çalışan Sabri Ülker Vakfı; 11'inci Uluslararası Çocukluk Çağı Obezitesi ve Beslenme Konferansı'nda iki bilimsel oturuma evsahipliği yaptı. Konferansta; yedi yılda 500 okul, 10 il, 6 milyon çocuk, öğretmen ve ebeveyne ulaşan Yemekte Denge Eğitim Projesi, 'en iyi uygulama örneği' olarak sunuldu.
Türkiye'de yemek yeme alışkanlıklarının oluşması ve değişiminde önemli rol oynayan bilgi kaynakları üzerine, son yıllarda yapılan en kapsamlı çalışmaların anlatıldığı konferansta şaşırtıcı bilgiler verildi.
En üzücü veri; her beş gençten dördünün fiziksel aktivite yapmamasıydı. Spor yapan çocuklar hem daha sağlıklı, hem de daha özgüvenli oluyor. Çocuğunu düşünen ve ağaç yaşken eğilir diyen aileler, çocuklarınızı spora teşvik edin...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.