Günaydın'la Kantin

Gerçekleri öğrendiğinizde üzen reklamlar

Yüzlerce bulaşık yıkayamadığımız bir damla deterjan
Hayatlarının en mutlu anını yaşıyormuş gibi bulaşık yıkayan teyzeler gözünüzde canlandı değil mi? Yarışma düzenleyip en çok bulaşığı yıkayınca da sevinçle birbirlerine sarılırlar.
Olayın anlamsızlığını bir kenara bırakalım; sizi ümitlendirirler aynı zamanda. Ancak deterjan daha bir haftasını doldurmadan bitince, kaldığınız yerden hayatı sorgulamaya devam edersiniz.
Hiçbir zaman akışkan olmayan, akışkan kakao kreması
Aslında bu gerçeği oldukça kabullenmiş bir nesil olarak artık biraz içtenlik bekliyoruz galiba. 'Biz akışkan değiliz' diyebilen bisküviler ararken, yeni bir akışkan kakao kremasıyla daha karşılaşıyoruz reklamlarda. Belki artık alışan nesle değil ama daha umudunu yitirmemişlere her seferinde daha da acı çarpan bir darbedir bu.
Tek kağıt havluyla silemediğimiz ıslak zemin
Genellikle ciddi bir kadın, ciddiyetini son ana kadar koruyarak ıslak zemini siler. Hem de tek hamlede.
Sonrasında da hafif bir gülümseme gelir. Siz bu özgüvenle davrandığınız zaman elinize geçen tek şey, yırtılan kağıt havlularla yoğrulmuş yeni bir ıslak zemin olacaktır.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.