MERT VİDİNLİ

Uçakta futbol fanatiği olacaktım!

Türk Hava Yolları ile Barselona'daki Sonar Müzik Festivali'ne uçuyoruz. Uçuş sırasında THY'nin uçak içi yenilikleri dikkatimi çekiyor. Euro 2016 resmi sponsoru olan ve 'Avrupa'nın En İyisi ile Tanışın' başlıklı bir kampanya hazırlayan THY'nin reklam ajansına alkış. Uçaktayken, sanki reklam filminin içinde yaşıyorsunuz ve Euro 2016 ile ilgili tüm bilgileri alıyorsunuz. Ayrıca maçları canlı izleyebiliyorsunuz. Reklam filminin son karesini, basılı olarak mönüde görebiliyorsunuz. Uçağın stada inmesi; kabin ekibi, şef ve kaptanın sahada uçağın önüne dizilmesi çok yaratıcı bir kare. Yenilenen mönünün arka kapağında Euro 2016 maç programı da yer alıyor. Bir tek Milli Takım forması eksikti. İnerken bir de forma verselerdi, hiç futboldan anlamadığım halde ben de fanatik olup çıkacaktım. Bir de Skylife dergisinin içeriğine dikkat ettiniz mi? Yeni ve taze bilgiler var ve uçuş esnasında her satırını okuyorsunuz, hatta dergiyi alıp eve götürmek istiyorsunuz. Yanındaki ekte ise uçakta izleyebileceğiniz tüm filmlerin özetleri var. Ayrıca Rihanna'dan Selena Gomez'e kadar tüm popüler isimlerin şarkılarını dinleyebiliyorsunuz. Dosya görüntüleme uygulamasıyla, uçuş sırasında da işlerinize devam edebiliyorsun

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.