Darbe girişimi sonrası estetik merkezleri dolup taşmış!
GÜÇLÜ KADIN FİGÜRÜ
Haydaaa! 15 Temmuz'da yaşananlar; bizde güzelleşme ve toparlanma ihtiyacı mı doğurdu dersiniz? Gerçi şaşmamak gerek; darbe girişiminin ardından yeme-içme piyasası da ivme kazanmıştı. Çünkü kafayı dağıtmak isteyen, kendini sokağa atıyordu. Demek ki yaşanan o korku ve endişe, insanda gezme-tozma isteği kadar güzelleşme ve genç görünme isteği de yaratıyormuş. Ben de bir-iki doz gençlik aşısı alayım en iyisi derken, Dr. Karataş'ı biraz daha sıkıştırıp "Anlat bakayım sana gelen kadınları ve isteklerini" diyorum. Karataş anlatıyor: "Daha çok güçlü figürleri seçiyorlar; Amazon kadınlarına benzemeye çalışıyorlar. Normal hayatta Amazon kadınlarından pek hazzetmezken, stresli ve baskı altında oldukları dönemlerde daha çok onlar gibi olmak istiyorlar. Özellikle Kardashianları yakından takip ediyorlar."
Karataş; İkinci Dünya Savaşı sonrasında, Avrupa'da satışı en çok artan tüketim ürününün kırmızı ruj ve ince parizyen çorap olduğunu da hatırlatıyor. Anlayacağınız; o dönem günlük hayatta kırmızı ruj sürmeyecek kadın tipi, birden bu tür makyaj malzemelerine yönelirken, bugün de kadınlar iri ve büyük dudaklara, çıkık elmacık kemiklerine sahip olmak isteyebiliyor.
Demek ki kadınlar, stresli olduklarında kendileri ile uğraşmayı daha çok seviyor. Amazon ruhunu yakalamak, daha güçlü ve genç olmak adına...
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.