MERT VİDİNLİ

Restoranda yemeğinizi bir robot hazırlarsa...

Bir bakmışız, bugün insan gücüyle yapılan işler, gün gelmiş robotlara devredilmiş. Çok uzak değil; 2022'de robotların varlığını hissetmeye başlayacağız.
Hayatımızın büyük bir alanını kaplayacaklar.
2040'ta ise; insanlığın robotlarla birlikte yaşadığı döneme geçiş yapacağız. Bunu ben değil, tüm dünya söylüyor. Bugünlerde teknoloji siteleri ve bloglar, bu evrimi tartışıyor. Robot faktörü, farklı iş alanlarının doğmasına neden olurken, insan gücünün kullanıldığı mevcut sektörlerin evrim geçirmesine sebep olacak.
Peki bu durumdan en çok hangi alanlar etkilenecek? Tabii ki de hizmet sektörü; ulaşım, yeme-içme ve benzeri alanlar... Düşünsenize; restoranlarda yemeğinizi robotlar hazırlayacak ve servis edecek. Otomobiliniz, robot otomasyonu sayesinde şoförsüz hareket edecek. Bir bakmışız; şefler, garsonlar ve şoförler hayatımızdan çıkıp gitmiş. Artık yemeğiniz geç servis edilmeyecek ve tadı her seferinde aynı olacak. Şoförsüz araçlarla, insan işi trafik sorunu ve kazalar sona erecek.
Hizmet sektöründe faaliyet gösteren biri olarak, o dönemi yakalar mıyım meçhul ama geleceğin, hayatı kolaylaştıracağı aşikar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.