MERT VİDİNLİ

Dijital lansman dönemi

Buse Terim ile koşuşturmalı tempomuzun kesiştiği bir anda laflıyoruz, "Heyecanım büyük, dünyaya açılıyorum" diyor. Dünyaca ünlü mücevher markası Stilnest için sekiz parçadan oluşan bir koleksiyon hazırlamış Buse. Bildiğimiz lansmanlar gibi bir iş de yapmayacakmış. Instagram üzerinden canlı olarak hikayesini anlatacak, yayınla beraber satışa çıkarakmış; iyi fikir! Büyük alkış... Bakalım nasıl bir yayın olacak, koleksiyon bu yayın sonrası nasıl bir satış yapacak göreceğiz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.