MERT VİDİNLİ

Gündemi kaçırma korkusu

Cem Yılmaz'ın ardından Ozan Güven de sosyal medyaya veda etmiş. Paylaşımlara yapılan yorumlardan rahatsız olduğunu dile getirmiş. Geçerli bir sebep yani. Sadece kötü yorumlar nedeniyle değil, FOMO'ya kapıldıkları için sosyal medyayı terk edenler de var.
Benim çevremde birçok örneği var. FOMO (Fear of Missing Out) yani 'gündemi kaçırma korkusu'; insana neredeyse işi gücü bıraktırıyor. Bu korkuya sebep olanlar da; hayatlarını aktif şekilde sosyal medyada paylaşan isimler...
Şeyma Subaşı, Eda Taşpınar ve Aslışah Alkoçlar adeta 'La La Land' filminde yaşıyor. Paylaşımlarıyla mutluluk saçıyorlar. Ben de öyleyim; iş icabı da olsa çok sosyalim kabul. İğneyi başkalarına, çuvaldızı ise kendime batırıyorum. Bir arkadaşım diyor ki; "Seni takip etmekten yoruldum. 'Ben de orada olmalıyım, o partilere, o mekanlara gidip onlar gibi takılmalıyım' diyorum." Böyle düşünen çok insan var. Bu hıza adapte olamayıp iş ve özel hayatındaki konsantrasyonu bozulanlar da...
Onlar, FOMO'nun esiri olmamak için hesaplarını kapatıyor, sosyal medyaya veda ediyorlar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.