MERT VİDİNLİ

Marka detoksu yapalım

Son günlerde çevremdeki herkesten şu cümleyi duyuyorum:
'Marka detoksuna başladım, gerçekten çok rahatladım.' Bir dönem dijital detoks vardı, şimdiki moda ise hayatımızı ele geçiren markalardan uzaklaşmak. Gerçekten de özellikle elit hayat yolcuları; objelerden, ürünlerden çok markaları konuşuyor mesela. 'Chanel'imi uzatır mısın?' Burada bahsedilen; sosyetik kızımızı çantası. 'Louboutin'lerimi ayağıma geçirmedim bugün.' Burada ise 3 bin liralık topuklu ayakkabılarından bahsediyor kızımız. 'Benim Porsche'yi getirin hemen.' Burada ise zengin adamımız, playboy ruhlu beyimiz; milyonluk otomobilinden bahsediyor, Bebek'in ortasında arkadaşlarına hava atıyor. Bu verdiğim üç örnek de markalarla yaşadığımızı ispat ediyor.
Artık birçoğumuz markaların kölesi olduk. En basitinden 'Anne Zara üstümü yıkadın mı?' diye sorduğunuzda, anneniz bile anlıyor. Belli ki o bile bu komplonun parçası olmuş durumda. Bir süredir ben de marka detoksundayım. Pahalı saatlerimi sattım, artık noname yerlerden giyiyorum.
İnsanlar üzerime donattığım markalarımla, aksesuvarlarımla değil de yalın halimle sevsinler beni!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.