MERT VİDİNLİ

Kadınlar bu anket işini çok sevdi

Dijital dünyanın engin sularında yüzerken bir yenilikle daha karşılaştık: Instagram anketi. Bu özellik sayesinde artık InstaStory yani hikayeler kısmında herhangi bir soru sorup seçenekleri belirleyebiliyorsunuz. Hikayenizi kimlerin görüntülediğini, toplam oy sayısını ve kimlerin hangi tercihe oy verdiğini de detaylı bir şekilde görüntüleyebiliyorsunuz. Peki bundan sonra ne tür anketlere denk geleceğiz?
Bu yenilik, özellikle kadınların çok hoşuna gitti. Alışverişte kararsız kaldıkları anda, 'Bu çanta mı, yoksa diğeri mi?' deyip takipçilerinden fikir alabiliyorlar. Erkeklerde işler biraz daha ilginçleşebilir. Beğendikleri, hoşlandıkları iki kızı birbiriyle yarıştırabilirler. Takipçilerine 'Sarışın mı, yoksa esmer mi?' diye sorabilirler. Bu uygulama, aslında birçok markanın da işini kolaylaştıracak. Anketörlerin kapınızı çalıp soru sorduğu dönemleri hatırlayın. Tıpkı onun gibi; kullanıcı alışkanlıklarını ve tercihlerini öğrenip ona göre strateji belirleyebilecekler. Reyting sistemi için bile bir gösterge olabilir bu. Anket dönemi hepimize hayırlı olsun.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.