MERT VİDİNLİ

Modanın kalbi 4 gün İstanbul’da atacak

Önümüzdeki günlerde İstanbul gezginleri, trend belirleyiciler ve sosyal yaşam avcılarının mevzusu moda haftası olacak.
Mercedes Benz Fashion Week İstanbul (MBFWI) 27- 30 Mart'ta gerçekleşecek. Ortam, havalı kadınların fiyakalı elbiseleriyle çok hareketlenecek.
Popüler mekanlar tıka basa dolacak.
Moda haftası boyunca tasarımcıların 2018 sonbahar- kış koleksiyonlarını keşfedeceğiz. Toplam 32 marka katılacak. Bu tasarımcılar arasında en heyecanlı isimlerden biri de, Sudietuz markasının yaratıcısı Şansım Adalı...
Kendisi Nişantaşı'ndan komşum olur. Atölyesinde uykusuz saatler geçiriyor, MBFWI'da sergileyeceği tasarımların son rötuşlarını ve provalarını yapıyor. Başarılı, çalışan anne Şansım'ı tebrik ediyorum.
Merakla izleyeceğim diğer tasarımcılar ise; Deniz Berdan, Raşit Bağzıbağlı, Gül Ağış, Hande Çokrak, Mehtap Elaidi ve Tuvanam...
Geçtiğimiz aylarda bir moda etkinliği için Dubai'ye gitmiştim. Oradaki bir moda ajansında, Ortadoğu'da tanınan sosyal medya fenomenleriyle tanışmıştım.
Bu sezon birçoğundan aynı mesajı aldım:
Moda haftasında İstanbul'dayız. Milyonlarca takipçisi olan bu isimleri yakalayın derim. MBFWI'da olacak isimlerden biri de Fashion Pirate...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.