OKAN CAN YANTIR

Hesap vermeme alışkanlığı

Futbolumuz belki de son 15 yılın en kötü dönemini yaşıyor. Üç büyükler, büyüklüklerini yavaş yavaş devrediyor. Fenerbahçe, yaptığı milyonlarca Euro'luk yatırıma rağmen ne Avrupa'da var ne ligde. Beşiktaş, üst üste transfer bombaları patlatıyor ama tutunacak tek dalı Avrupa Ligi gibi görünüyor. Galatasaray deseniz; tarihinin en kötü sezonunu yaşıyor. Peki, tüm bunlar yaşanıyor da bu kulübü yöneten üç başkan, kendilerini hesap verme zorunluluğunda hissediyor mu? Bence zerre kadar etmiyorlar; çünkü Adnan Polat da, Yıldırım Demirören de, Aziz Yıldırım da, bugünkü ekonomik büyüklüklerine, aile şirketlerinde erişmiş iş adamları. Yani onlar tek adam. Son sözü söylemeye ve bunu tek başlarına yapmaya alışmışlar. Sizce bu üç başkan, kendi şirketlerini yönetirken, kimseye hesap veriyor mudur? Şirketleri kendilerinin malıdır; kimseyi ilgilendirmez. Ama iş kulüplere geldi mi, bu milyonları ilgilendirir. Türk futbolunun günümüzde yaşadığı en büyük çıkmaz budur. İş adamlarımız, kulüpleri, kendi şirketleri gibi değil, profesyonel bir yönetici gibi idare etmek durumundadır. Bunun için de gerektiğinde hesap vermeye razı olmaları lazımdır. Bu, saydığım üç isim için de zordur. Zaten problem de bu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.