OKAN CAN YANTIR

Bomboş tribünler

Geçen hafta, bu kadar karışık durumlara rağmen ülkede güzel şeyler de oluyor deyip ev sahipliği yaptığımız U20 Dünya Futbol Şampiyonası'ndan bahsetmiştim. Bundan 10 sene öncesine kadar bu tip organizasyonlar bizim için hayaldi.
Artık sporun her alanında büyük düşünebiliyoruz.
TANITIM EKSİĞİ VAR
Geleceğin Messi'leri, Cristiano Ronaldo'ları şu anda ülkemizde ama ilk birkaç günün stattaki seyirci ortalaması 4 bin 800 civarında.
Bu, şampiyona tarihinin en düşük rakamı. Bundan önceki şampiyonaya 2011 yılında Kolombiya evsahipliği yapmıştı ve seyirci ortalaması 25 bin 200'dü. 2009 yılında Mısır'da ortalama 24 bin 800, 2007 yılında Kanada'da 24 bin 200'dü.
Ben, şampiyonayla ilgili ciddi bir tanıtım eksikliğinin olduğunu düşünüyorum. Tanıtım; ilgi çekici, merak ettirici, cezbedici olmalı. Biz hazırlık süresince bunları es geçtik. Seyircileri tribüne çekecek ekstra organizasyonlar düşünmedik.
Yetkililerin bu yaşanandan ders alıp, gelecekteki organizasyonların tanıtım planlamalarını gözden geçirmesi gerekiyor. Bize de ne olursa olsun, bundan sonraki maçlarda tribünleri doldurmak düşüyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.