ÖMER KARAHAN

Oldu mu şimdi!

SABAH'ın Pazar ekinde Meltem Fıratlı'nın İrem Derici ile yaptığı söyleşiyi keyifle okudum. Derici, 90'lardan seçtiği şarkılardan oluşan 'Mest Of' albümü ve hayata dair özel açıklamalarda bulundu.
Söyleşinin bir bölümünde söyledikleri etkileyiciydi: "Saflık, güzellik, sosyal medyasızlık...
Her b.kologların olmadığı bir dünya. Linç kültürünün yaşanmadığı, her şeyin paramparça edilmediği bir dönem. Her şeyin çabucak tüketilmediği, tüketim olmadığı için duygunun olduğu zamanlar..." Ancak sonrasında öğrendiğim;
Derici'nin, 'Mest Of' albümü hakkında sosyal medyada yaptığı iddia edilen Ali Cengiz oyunu sukutuhayal yaşattı. Ruling adlı kullanıcı, Derici'nin D&R markası adına Twitter'da @drstoreofficial ismiyle fake bir hesap açtırıp 'Mest Of' albümü ile ilgili 'Bu hafta sipariş rekoru elinde' diye tweet attırdığını, bunu Instagram profilinde paylaşıp tüm ekibi adına teşekkür ettiğini fotoğrafları ile ortaya koydu.
Oysa ki D&R markasının Twitter'daki kullanıcı adı @DRdunyasi. Bu olay ortaya çıkınca Derici, paylaşımını kaldırdı. Ee hani 90'lara duyulan özlem, sosyal medyasızlık, her b.kologsuzluk ve duygu bizler için mühimdi?
Derici şimdi ne diyecek merak ediyorum. Zira az düşünüp, çok konuşup samimiyetimizi yaptıklarımıza yansıtamaz, her şeyi kendi çıkarımız doğrultusunda mübah görmeye devam edersek, Sezen Aksu'nun da dediği gibi daha çok tükeneceğiz...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.