PROF. DR. MEHMET ÖZ

Eski aile fotoğraflarınız geleceğinizin haritasıdır

Bugün aile albümünüzü ortaya çıkarın... Eski fotoğraflara bakarak, anneniz ve babanızın gençliğine ne kadar benzediğinizi görebilirsiniz. Bu geçmişe dönüş, kiloya bağlı hastalıkları defettiğinizde, görünüşünüzün nasıl olması gerektiği hakkında size fikir verir. Ayrıca bu yolculuk, belinizin alt kısmında neden yağ depolandığı hakkında da ipucu taşıyabilir!
18'LİK HALİNİZ GİBİ MİSİNİZ?
Şimdiki kilonuz, 18 (kadınlar için) ya da 21 (erkekler için) yaşında sahip olduğunuz kiloya ne kadar yakınsa; sağılığınız için o kadar iyi demektir. Tabii bunu, o yaşlarda henüz kilo problemiyle karşılaşmadığınızı varsayarak söylüyoruz... Eğer öyleyse, kendinizin değil, anne-babanız ya da büyükanne-büyükbabanızın o yaşlarda çekilmiş fotoğraflarına bakın. Çoğu insan kiloyu, 21 ile 60 yaş aralarında alır. Alınan fazla kilo; diyabet, kalp hastalıkları ve belli başlı kanserlere yakalanma riskinizi de artırır. Sağlığınızla ilgili bakmanız gereken tek ipucu, tabii ki kilo alımı değildir. Tipinizin değişip değişmediğine de bakın. Eğer yola bir kalem ya da armut gibi çıktıysanız ve zamanla kilonuz değişmese bile elmaya dönüştüyseniz, bu iyi bir şey değildir!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.