ÖNCEL ÖZİÇER

Allah da benim cezamı...

Dünkü yazımda Kayseri'de 2009 yılında Ramazan Bayramı'nın ikinci günü şeker toplamaya çıktıktan sonra bir daha haber alınamayan üç küçük çocuktan söz etmiştim.
Çocukların bayramda kapı kapı dolaşmasına izin verilmemesi gerektiğini, bunun resmen dilencilik olduğunu ve en önemlisi, çocukların her an bir manyağın eline düşebileceği tehlikesinin bulunduğunu anlatmak isteyen bir yazıydı. Asıl vurgulamak istediğim buydu.
Meğer o üç miniğin akıbetlerinin ne olduğunu unutmuşum. Hâlâ kayıplar diye hatırlıyordum, meğer değillermiş.
Gerçekten de bir sapık çocukları öldürmüş.
Fakat işte okurlar biz köşe yazarlarını dünya dışı varlık hatta robot zannettikleri için hiçbir hatamızı affetmiyorlar.
Dün de "Vay sen ne biçim yazarsın? Senin editörün yok mu? O çocukların cesetleri bulundu, bunu yapan sapık da yakalandı" diye hemen ağzımızın payını verdier.
Aman tamam, çok afedersiniz.
Dünyanın sonunu getirecek böyle bir hata yaptığım için beni bağışlayın.
Ama şunu da bilin, o yazı "Nerede bu devlet? Bu çocuklar nerede? Öldürüldülerse katileri neden yakalanmıyor?" konulu bir yazı değildi.
Dikkat çekilmesi gereken başka bir konu vardı.
O yüzden azarlarınızı yapacağım daha büyük hatalar için saklayın. Ki her an yapabilirim.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.