ÖNCEL ÖZİÇER

Abartma ki inanayım

İltifatın, sevgi sözcüklerinin, savunmaların, görüş bildirilirken edilen iddialı lafların köpük köpük olanı çok rahatsız edici olabiliyor.
Hele içinde klişeler varsa at çöpe. Abartmamak lazım...
Mesela hâlâ televizyonda 'lekeli gömleği deterjanlı suya batırıp çıkardık, leke gitti' reklamları dönüyor, dönebiliyor.
Bulaşık, çamaşır deterjanı, ped, çocuk bezi gibi özellikle kadınlara yönelik reklamlar, klişeler ve gerçekleşmesi mümkün olmayacak görüntülerle dolu.
Benim merak ettiğim; firmalar bu yüzyıllık reklam metni kalıplarına gerçekten para veriyorlar mı?
O kadar enayi demeyelim de, saflar mı?
Bu sözlerime kızıp darılmasınlar çünkü biz kadınlar olarak yıllardır kendileri tarafından gani gani aptal yerine konuluyoruz.
Sesimizi çıkartıyor muyuz?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.