ÖZLEM YILMAZ KÜÇÜK

Taze taze...

Kim Kardashian, sarı saçlarını sevmemiş olacak ki kısa sürede eski haline dönmüş.
Zaten herkesi şaşırtan platin rengi saçları, 1 Nisan şakası gibiydi!
Gelecek trendlerini sezme yeteneğiyle, tasarım ve iş dünyasında büyük üne sahip olan Lidewij Edelkoort, ZOW İstanbul Fuarı kapsamında geçtiğimiz günlerde Türkiye'ye geldi.
Kendisi, fabrikasyon ürünlere artan talebin son bulacağından, klasik hayata geçişin başlayacağından bahsetti. Ve ekledi: "Erkeksi detayların ön plana çıkacağı tasarımlarda, tezgahlara dönüş ve eski usül dokuma ön plana çıkacak, keçenin kullanımı artacak. Dokular maskülen bir hal alacak. Düz kumaşlar yerini katmanlı pile ve krinkle kumaşlara bırakacak."
Modacı Zeynep Tosun, İpekyol için tasarladı.
İpekyol Zeynep Tosun Couture Koleksiyonu, Nisan ayı ortalarında satışta olacak.
Harvey Nichols'ın, Harvey Nichols Loves Bloggers adını taşıyan projesi kapsamında; markanın Kanyon'daki mağazasının vitrini bu kez moda bloggerları tarafından tasarlandı.
Aslı Filinta; ilhamını Nazım Hikmet'in 'Yaşamaya Dair' şiirinden alan 2015 sonbahar/kış koleksiyonunu Çin'deki Shenzen Fashion Week kapsamında sundu.
Park Bravo'nun marka yüzü Berrak Tüzünataç, Calvin Klein'in ise Kendall Jenner oldu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.