ÖZLEM YILMAZ KÜÇÜK

Maskülenlik akımı

Belki hatırlarsınız; geçtiğimiz haftalarda Londra ve New York moda haftaları ve sokak modasından bahsetmiştim.
Modanın merkezi olan bu şehirlerde; arkadaşınla aynı giyinmenin, hatta neredeyse ikiz gibi gezmenin bir akım haline dönüştüğünden söz etmiştim.
'Bizde de bu akıma kendini kaptıranlar olacak mı?' diye merak etmiş ancak buna pek de ihtimal vermemiştim. Çünkü biz eşsiz olmayı çok seviyoruz. Bizde egolar tavan; aynı kıyafeti asla giymeyiz.
Her kıyafetimiz özel tasarım olmalı.
Neyse, Mercedes Benz Fashion Week İstanbul'un ikinci gününde tam da tarif ettiğim gibi iki kıza rastladım; saç kesimleri ve kıyafetleri aynıydı. Bizim kızlar da modadan geri kalmamış tabii.
HERKES GRİLER İÇİNDE
Moda haftasında 'Tarzına bak!' diyebileceğimiz çok fazla kişiye rastlamadım açıkçası.
Ne bahar havasındayız, ne kış.
İnsanlar, çiçekli elbise de giyemiyor, havalı kürklerini de.
Çoğu, ceket ve pantolonlarla maskülen havaya bürünmüştü.
Ağırlıklı renk ise içinden çıkamadığımız havanın sisli rengi olan griydi. Tam bunalım!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.