AYŞE ÖZYILMAZEL

Vogue'un başına kim gelecek?

Geliyor, gelmiyor, oluyor, olmuyor derken moda dünyasının kutsal kitabı Vogue yurduma giriş yaptı. Doğuş Dergi grubu Vogue'u kaptı. Şimdi sıra 100 puanlık uzman sorusuna geldi; "Vogue'un başına kim geçecek?" Acaba Türk Anna Wintour kim olacak? Herkes bu soruyu soruyor, tahminler havada uçuşuyor. Hafta sonu gittiğim yerlerde kulağıma en çok çarpan isim Ece Sükan'dı. Yakışır mı? Yakışır. Hem İngiliz Vogue'a çıkmış yegane modelimiz o. Kendisini aradım. "Henüz böyle bir şeyden haberim yok" dedi. Bana sorarsanız, başından beri favorim belli. Kim mi? O, Alem dergisini marka yapan, yıllardır o markayı zirvede tutan kadın. O, dış ve iç ilişkilerde müthiş başarılı, altından kalkmayacağı iş bulunmayan kadın. O, New York Metropolitan Müzesi'nde davet veren kadın. O, New York'u, Paris'i derken Fashion week'lerin demirbaşı kadın. O, Alem Dergisinin Genel Yayın Yönetmeni, işine aşık, Berna Erten. Uzun lafın kısası, şu topraklarda başka Anna Wintour tanır mıyım? Tanımam! Kendisini tek geçerim. Benden önermesi...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.