AYŞE ÖZYILMAZEL

Reytinglerde sorun mu var?

Dün sabah reytinglere baktım. Normalde bakmam, bana ne reytinglerden. Ancak Medyatava'da 'Van İçin Tek Yürek'in reytingi başlığını görünce tıkladım.
Listede ara ara 'Van İçin Tek Yürek'i bulabilirsen.
Ki 10 televizyon kanalı ortak yayınladı, ki 75 ünlümüz katıldı ve telefonla Van'a yardım topladı. Muhteşem bir organizasyondu.
Günlerdir Van depreminden ve Van'daki kardeşlerimizden başka bir şey düşünebiliyor muyuz? Ben düşünemiyorum, sizin de öyle olduğunuzu biliyorum.
Peki 10 kanalın aynı anda yayınladığı 'Van İçin Tek Yürek' reytinglerde kaçıncı çıktı?
21'inci. Yazıyla yazıyorum; yirmi birinci.
Gecenin toplam share'i de 9.67.
Böyle düşük bir sonuç nasıl çıkabilir?
62 milyon lira toplanan bu büyük geceye televizyon izleyicisi ilgi mi göstermedi?
Yoksa reyting sisteminde kocaman bir sorun mu var?
Bu, bu, nedir bu?
Böyle hassas, böyle özel, böylesine hepimizi ilgilendiren bir yayın; dizilerin, gündüz kuşağı programlarının ardından 21'inci geliyorsa sorun kimde?
Sorun nerede?
Bu sistem neyin nesi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.