AYŞE ÖZYILMAZEL

Cem-Şahan rekabeti yoktur çünkü...

Şahan Gökbakar kardeşimizin her filmi çıktığında aynı film dönüyor medyada; 'Cem mi, Şahan mı?', 'Cem'le Şahan kapışması...'
Artık medya mı Şahan'ı gazlıyor, Şahan mı medyayı bilemiyorum ama arkadaşlar; ortada Cem Yılmaz-Şahan Gökbakar kapışması diye bir şey yok! Çünkü...
Çünkü Şahan bu konuda demeç vermeye doyamıyor ama Cem Yılmaz'ın kapışmadığı kesin. Kapışma için iki kişi gerekir, değil mi?
KUDURUŞ MESELESİ
Çünkü diyelim; bu bir Gülben Ergen-Hülya Avşar düellosu değil. Başkasına sataşarak onun omuzlarına basıp yükselme devri törenlerle kapandı, bayatladı.
Çünkü Cem'le Şahan arasında kocaman bir fark var. Mesela enformasyon, mesela espri kalitesi, mesela duruş ya da kuduruş meselesi...
Çünkü Cem Yılmaz hayranları onu kimseyle kıyaslamaz, onu kapıştırmaz, yarıştırmaz. Cem Yılmaz'ın tek rakibi seyircisidir. Ve o seyirci her defasında yenilmeye gönüllü gelir.
Çünkü Cem Yılmaz'ın ince zekasını, küfürden şaka çıkaranla kapıştırmaya çalışmak ayıptır, günahtır.
Çünkü şu hayatta her rüya gerçek olmuyor. Bu cümlede; Cem Yılmaz'la kıyaslanmak, kapıştırılmak 'rüya' sayılıyor.
Bilmem anlatabildim mi?
Bize boş derbilerle gelmeyin.
Çünkü takımlarımız aynı topraklardan değil.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.