AYŞE ÖZYILMAZEL

30'dan sonra uyku

Kızlar, diyelim uykunuz geldi; ki gelir yani, uyku bu.
Uykunuzun gelmesiyle yatağa girmenizin arasında kaç dakika var? Gerçekten bunu merak ediyorum ve aynı zamanda kendimi tutamayıp isyan ediyorum.
O biricik tatlı uykumun gelmesiyle yatağa girmemin arası minimum 20-25 dakika. Uyuyacak mıyız, güzellik kampında yarışmacı mıyız belli değil.
DUŞ AL, KREM SÜR
Önce bir kere Allah'ın izniyle zihnin duracak, çenen kapanacak ve uykun gelecek. Geldi mi; yandın!
Kalk önce köpeğini günün son tuvaletine çıkar.
Eve gel, banyoya git, duş al, çık. Yüzünü ve boynunu yıka, tonikle, serumla, kremle. Ellerini, ayaklarını kremle. Dişlerini fırçala, diş ipini unutma.
Evi kontrol et, ışıkları kapat. Yatmadan önceki bitki çayını hazırla, iç.
Gönül ferahlığıyla uyuyabilmek için son bir tur sosyal medyaya bak.
Sinirlen, uyuz ol, beğen, beğenme.
Şimdi uyu uyuyabilirsen.
30'dan sonra sıkıysa değişme. Nerede 20'lik, yüzünde makyajla koltukta uyuyan Ayşe! Hey gidi hey; şimdi boynuna kremi, göz altına serumu sürmeden kim uyuyor!
Ah be! 29'da kalsaydık, iyiydi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.