AYŞE ÖZYILMAZEL

Asıl soru(n) buymuş

Hadi bakalım her şeyi bir kenara koyalım, yönetmen 'Kestiiik!' diye bağırsın ve biz kendimize soralım:
'Yüzünüze yakışan ve doğal bir buruna sahip misiniz?'
'Yoksa gece yeme sendromunuz mu var?'
'Karın yağlarınızı eritemediniz mi?'
'Kilo vermek için neyi bekliyorsunuz?'
Bunlar ne? Bunlar; gündemi internetteki haber sitelerinden takip ederken haberin altında karşımıza çıkan reklam spotlarından bazıları...
Hararetle 'Yine kim ne bomba patlattı?' diye okumaya çalışırken karşına 'Yoksa gece yeme sendromunuz mu var?' diye bir soru çıkıyor mesela.
Mesela bir cinayet haberinin altında 'Üç ayda İngilizce konuşmak ister misiniz?' sorusu gözünüze gözünüze giriyor.
İsteriz canım, isteriz. Biz her haltı isteriz. Zaten sürekli istemekte ve isteklerimizin altında ezilmekteyiz ama önce okuduğumuzun ciddiyetinde kalabilmek isteriz.
İLİŞKİ DURUMU: KARIŞIK
Tarifi zor, acayip kafalardayız. Dikkatimizi tek noktada toplamamız imkansız. Listelerimiz kabarık. Kendimizle ilişki durumumuz; karmakarışık.
Yani birinin ölüm haberini okurken bir tıkla İngilizce kursuna katılmak sizce de anormal ve hastalıklı değil mi?
I don't know yani... Why, why, why?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.