AYŞE ÖZYILMAZEL

WhatsApp'tan aşk yaşamak istiyor musunuz?

İlişkiyi WhatsApp'la mı yaşıyoruz sevgilimiz mi var, belli değil.
Sadece sevgili mi, arkadaşlarımızla da durum aynı. Bip bip mesaj, sürekli mesaj, sadece mesaj. Ekrana bakmaktan tükendim.
Emojilerle yürütüyoruz ikili ilişkiler dünyamızı, artık 'Teşekkür ederim' yok, emojisi var. 'Üzgünüm beni affet' yok, emojisi var.
Bütün gün o WhatsApp denen yaratık durmuyor.
Tamam, mesela işle ilgili gruplar kurup haberleşmeleri, soruları, sorunları WhatsApp üzerinden çözebilmek gibi faydaları da var. Ve fakat zamanımızı ve iletişimimizi yiyor, içiyor, tüketiyor da. Özellikle ikili ilişkilerde... Sabah 'Günaydın'la başlayıp akşam yatana kadar hoşlandığın ya da beraber olduğun kişiyle mesajlaşıyorsun, bir saniye bile sesini duymuyorsun. Sonra da WhatsApp'tan kuru bir mesajla da ayrılıyorsunuz zaten.
Çevremde kimi görsem WhatsApp'tan aşk yaşıyor. Belki de WhatsApp'la aşk yaşıyor.
Kavgalar WhatsApp'tan, barışmalar WhatsApp'tan, özürler WhatsApp'tan, eyvaaah blokladı seni WhatsApp'tan. Bu ne yahu, bu ne? Bu ne biçim ilişkiler ağı, bu ne duygusuz bir hal, ne garip bir zaman kaybı?
WhatsApp'ı silsek de şöyle bir silkelensek mi acaba?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.