AYŞE ÖZYILMAZEL

Hayırdır bu ne özgüven?

Özgüven ve iddia almış yürümüş. Herkes Beyonce, herkes David Beckham, herkes yetenek, herkes vazgeçilmez, herkes en iyi, herkes en birinci maşallah! Vallahi bir haftada kendimden soğudum. Geçen haftam sağlık sorunu sebebiyle evde geçince, bir baktım, televizyon dünyamıza dalıvermişim. Daldın mı çıkman ne mümkün!
KÜSTAHLIK!
Sabah kuşağındaki evlendirme programları mı dersin, yarışmalar mı istersin, aynı evde birbirini yolmak için bekleşenler mi, kombin yüzünden kopan kıyametler mi dersin; hepsine bulaştım... Dakika dakika sorun söylerim yani, o derece. Saatler boyu ağzım beş karış açık ekrana baktıktan sonra çıkarttığım sonuç şu oldu sevgili genel izleyici okurlar: Özgüven ve iddiada dünya markasıyız. Eğer bir gün bir işi yapamayacağınızı, bir konunun altından kalkamayacağınızı, bir duruma uygun olmayacağınızı falan düşünürseniz, iki gün bu programlardaki yarışmacıları izleyin, bir şeyciğiniz kalmaz; dağları devireceğiniz hissi bünyenizden eksik olmaz.
Ben böyle bir küstahlık, bilmişlik, narsisizm ve hadsizlik kokteyli görmedim. Sanki salgın, sanki herkese bulaşmış, akıllar yitmiş. Ne diyeyim; birileri de çıkıp toplu terapi programları yapsa bari. Kamu hizmeti canım, kamu hizmeti...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.