AYŞE ÖZYILMAZEL

Saç yıkama modası 2016

Haydaaa saç yıkamanın da modası mı olur? Olmuş işte, saçıyla derdi bitmeyen sevgili okur...
Elime geçen her şeyi okuma hastalığımın kurbanıyım. Efendim, saçınızı önce şampuanlama, sonra kremleme devri kapanmış. Artık önce krem, sonra şampuan dönemindeyiz. Peki neden? Sebep şu: Özellikle ince telli saçlı kişiler, saçlarını kremledikten sonra yumuşaklık elde ediyor ancak saçları sönük kalıyor, yapışıyor ve ahenkle dans etmiyor, değil mi?
Bugünlerde (Bu işin yarını asla belli olmaz!) saç uzmanları, bize önce saçımızı kremlememizi, kremi duruladıktan sonra tek şampuanla yıkamamızı öneriyor. Böylece saçlar hem havalı, hem yumuşak oluyormuş. Amerika'da birer birer bu sıralamaya özel saç ürünleri piyasaya sürülüyormuş. Tabii ki hemen denedim ve dedikleri gibi saçlarım yapışmadan yumuşacık oldu. Bilemiyorum belki de olmadı, belki de benimkisi psikolojik bir tepki.
Bu uzmanlar da bir öyle, bir böyle diye diye bize kafayı yedirtecek! Yakında 'Şampuanlar çöpe, saçınızı kendi yağına bırakın' derlerse şaşırmayacağım.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.