AYŞE ÖZYILMAZEL

Zafer Bölgesel neresi?

Sokağa çıkın ve 'Zafer Bölgesel nedir? Neresidir?' sorusunu önünüze gelene sorun. 100 kişide 10 kişi bilirse, ayakta alkışlayacağım.
Tabii sözüm, o bölgede yaşayan veya oraya sık sık gidenlere değil. Efendim, bayram tatilinde Bodrum'a gitmek için Atatürk Havalimanı'na gittik. Uçuş bilgi ekranında kapı numaralarına bakarken; Adana, Ankara, Antalya, İzmir, Bodrum uçuşları arasında Zafer Bölgesel yazdığını gördük. Yanımdaki arkadaşım bana döndü ve şaşkınlıkla "Zafer Bölgesel neresi yahu?" diye sordu.
Sonra ben hızımı alamayıp karşılaştığım herkese aynı soruyu sordum: "Zafer Bölgesel neresi?" Tek bir doğru cevap alamadım.
O zaman bilmeyenlere katkım olsun, 40 yıl hatırım olsun. Efendim Zafer Bölgesel; 2012 yılında hizmete giren, Kütahya, Afyonkarahisar ve Uşak'a hizmet veren, Kütahya'nın Altıntaş ilçesinde bulunan uluslararası havalimanı. Hatta inşaatı sırasında birçok tartışmaya sebep olmuştu.
Üstelik burası, Türkiye'nin dördüncü büyük havalimanı. Ancak hiç de beklendiği gibi bir etki gösterip yeterince yolcu çekememiş ve boşu boşuna yapıldı hissiyatı yaratmış bir havalimanı. Neyse, eğer siz de sorduğum onlarca kişi gibi durumdan bihaberseniz, bu bilgi de elinizde olsun; gönül ferahlığıyla uçarsınız.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.