AYŞE ÖZYILMAZEL

Canan Karatay yine yaktın bizi!

Saat 16.00. İşte benim sıram geldi... Kremleri dört bir yanıma sürdüm, buz gibi naneli limonlu suyumu yanıma aldım, bünyeyi tam akşamüstü güneşine salacakken; Murat, "Çabuk kalk o şezlongtan!" diye avaz avaz bağırmaya başladı.
Murat benim kankam... Haykırışıyla öyle bir panikledim ki, Esra Ceyhan'ın programında içine cin kaçıp oradan oraya atlayan adam gibi kendimi gölgeye attım. Dedim, "Böcek mi var? Eda Taşpınar mı geldi? N'oluyo Mumu?"
Meğer o sırada elindeki cep telefonundan haberi okumuş. Kalp ve İç Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Canan Karatay, yine yapacağını yapmış. Diyor ki; "Aman güneş kremi sürmeyin çünkü işe yaramıyor. Aman öğleden sonra güneşe çıkmayın! Yatay güneş, kanser ediyor."
Yıllarca kendini saat 16.00'dan sonra güneşe vermiş ve bunu gururla anlatan biri olarak bu bilgiye fena bozuldum tabii.
Peki ne yapacakmışız; güneşin dik olduğu 12.00-13.00 saatleri arasında cildimize krem sürmeden 20 dakika güneşlenerek ihtiyacımız olan ultraviyole B'yi (günışığı vitamini) alacakmışız. Ondan sonrası felaketimiz olurmuş.
Hadi bakalım, biraz da buradan yakalım/yanalım. Şu uzmanlar, vatandaşa tatilde bile huzur vermiyor ya, neyse...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.