AYŞE ÖZYILMAZEL

Sık sık gelen sosyal medya mesajları

Ayşe, Snapchat'ten nereye kayboldun?: Instagram, hikaye, facebook, Twitter derken beynim yandı, beynim! Şarjımı ışık hızıyla yediği için Snapchat'ten çıktım, uygulamayı sildim. Diğer mecralarda buluşmak üzere.
Sana bi' şey söyleyebilir miyim?: Mesaj bu... Yahu söyleyeceksen söyle. 'Sana bi' şey söyleyebilir miyim?' diye mesaj mı olur?
Benimle evlenir misin?: Evlenemem. Direkt mesajdan attığı evlilik teklifine 'evet' cevabı alan varsa beri gelsin. Sizi şöyle Esra Erol'un stüdyosuna doğru alayım.
Nasıl zayıfladın?: Valla o kadar da zayıflamadım. Diyetleri bıraktım, kafayı ferahlattım. Formül varsa eğer şudur: Her şeyden azar azar yemek, her gün yürüyüş yapmak, haftada bir sıvı beslenmek ve yapabildiğim kadar 16/8 formülü. Onu yukarıdaki yazımda ayrıca anlattım.
Arkadaşıma doğum günü, kutlama videosu çekip atar mısın?: Her gün bu mesajdan onlarca gelince yetişmek imkansız oluyor. Ben de isterim elimden geldiğince herkesi mutlu etmeyi ama yapamıyorum işte.
Magazin programları seni nasıl da yanlış yansıtmış, tatlı kızmışsın: Sağol canım. Ne diyeyim, kısmet. Sosyal medyanın avantajlarından biri kendini anlatabilmen galiba.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.