AYŞE ÖZYILMAZEL

Neden dedikodu yapıyoruz?

Bakın, dedikodunun araştırmasını yapmışlar. Bir kere dedikodunun cinsiyeti yok; kadınlar da, erkekler de gürül gürül dedikodu yapıyor.
Peki neden dedikodu yapıyoruz?
Bulunduğumuz ortamdaki kişilerle şipşak bağ kurmak için.
Dışarıdakileri iyice dışlayıp çemberimizi oluşturmak için. 'Önümüze gelene bir tekme' hesabı.
İçinde bulunduğumuz berbat, heyecansız, tatsız, değişime kapalı, kanırtan hali onaylatmak için.
Ruh sağlığımızı korumak için.
Yaa aynen öyle; dedikodunun, kısa vadeli de olsa kişilerin ruh sağlığını koruduğunu söylüyor bilir kişiler. Ben perişanım, sen de perişansın! Ben mutsuzum, sen de mutsuzsun! Ben yalnızım, sen de yalnızsın! Ben başaramadım, sen de başaramadın! O zaman ooooh! O zaman dans! Yüreciklerimize serpilin sular, haydeee lilililililiiii yar!
Yahu geçenlerde dedikodu kısırlığına giren birinin; şeker, iyi kalpli, kimseye bulaşmayan bir arkadaş için 'Amaaan! Bu da ne böyle, sevgi böcüğü gibi' dediğini duydum ben ya.
Masadan kalkanın arkasından bile hemen yapıştırılıyor yorumlar. Ne acayip ortamlar, ne garip kafalar... Vallahi tarifsiz, billahi çok talihsiz.
Kendisi hakkında bir gram eleştiri yapılınca görürüm o dedikoducuları.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.