AYŞE ÖZYILMAZEL

Diren Emrah!

Tüh ya!
Ah ya!
Valla dalga geçmiyorum, asla dalga geçmiyorum; Emrah'ın botoks vakasına üzüntü bile duyduğumu söyleyebilirim.
Botokstan Madam Tussaud heykellerine dönmüş yüzünüzün gazete manşetlerinde, televizyon ekranlarında sergilendiğini ve üzerine tartışmalar, geyikler çevrildiğini düşünsenize...
Tüh ya!
Ah ya!
İşte bütün bunlar yaşlanmaktan öcü gibi korkan ve yaşlanmayı günah sayan sistemin sonucu. Emrah'a demişler ki 'Git, yüzüne iki botoks sıktır'. Demezler mi? Derler.
Emrah da gitmiş, sıktırmış ama sıkan doktor elinin ayarını şaşırmış, Emrah'ı botoksla baştan yaratmaya kalkmış.
Biraz da dolgu var sanırım. Belki de göz altlarını aldırdı, yüzü şiş; valla bilemiyorum.
Kendisine önerebileceğim tek yol, eylemsizlik. Aman diyeyim! Söz konusu estetik operasyonlar olunca, çivi çiviyi sökmez. Eğer sırf botoks kurbanıysa, altı ay-bir yıl içinde etkisi azalır ve düzelir.
Yani inşallah. Ya düzelmezse...
Tüh ya!
Ah ya!
Şu iki kaş arama, kırışmasın diye ucundan azıcık botoks yaptıracaktım; dört bir yanımı korku dağları sardı, iyi mi! Yok, yaptırmayayım en iyisi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.