AYŞE ÖZYILMAZEL

Bir daha gala mı? Asla!

Yıllardır film galalarına gitmiyorum.
Yok canım, üşendiğimden değil; galada filmin tadına varamadığımdan. Film dediğin keyifle izlenir; giyersin en rahat kıyafetlerini, alırsın patlamış mısırını, yayıla yayıla izlersin, düşünürsün, 'Eee filmimizi nasıl buldun?' etkisi altında kalmadan değerlendirirsin. Hatta olur ya, beğenmezsen arada çıkıverirsin.
Cem Yılmaz'ın yeni filmi 'Arif V 216'nın galasına davet etmek için aradıklarında 'Yeni yıl yeni umutlar' dedim ve yılların 'Galaya gitmem' kararını kenara bırakıp Zorlu PSM'nin yolunu tuttum.
Türk sinemasının gala tarihinde böyle bir kalabalık görmedim. Sosyetiği, sinemacısı, reklamcısı, çoluk çocuğu, yapımcısı, sosyal medya ünlüsü; duyan gelmiş. Sanırsınız Kennedy Uzay Merkezi'nden roket atılacak.
'Yahu ne oluyor, nerede duracağız, yer bulamıyoruz!' diye deli danalar gibi dolanıp sonunda balkonun en sağında yer bulabildik.
Bulduk da, takıntılı insanım işte;
'Ben bu filmi aylardır bekliyorum, kuş bakışı izleyemem, hakkı bu değil' deyip o itinayla yapılmış saçıma, o makyajıma, o topuklu ayakkabılarıma rağmen film başlamadan çıkıp eve gittim.
Neymiş? Her zaman yeni yıl, yeni kararlar diye bi'şey yokmuş çünkü bazı kararlar tecrübeyle sabit alınırmış...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.