AYŞE ÖZYILMAZEL

Bu tip çiftlerden uzak durun

Durmadan kavga eden, kavgada her sözü söyleyebilen
Haftada iki-üç kere ayrılıp barışan
Her ayrılıkta 'Bitti, artık yüzünü bile görmek istemiyorum' krizlerine girip ertesi gün kalp emojileriyle selfie'ler paylaşan
Kavga edince birbirlerinin ne kadar kötü sevgili olduklarını anlatan
Her ayrılıklarında arkadaşlarından saflarını belirlemelerini isteyen
Kavgalı dönemlerinde (Bu, bir saat de olabilir, gün de...) dedektifleşip nereye gitmiş, kimleymiş, Instagram'da kimi eklemiş, kimi beğenmiş araştırmasına girip ortalığı ayağa kaldıran
Birbirlerini kıskandırma yarışına giren... Diyelim erkek, kızın hazzetmediği bir kadınla sosyal medyada fotoğrafa girer. Kadın da erkeğe inat, bar bar dolaşıp hikayesinde paylaşır...
Derim ki; siz siz olun, bu tip çiftlerin arasına girmeyin. Barıştırmaya çalışmayın, ayrılıkları için yardıma koşmayın, salak gibi iyi niyetle nefesinizi ve saatlerinizi harcamayın. Çünkü onlar er geç barışırlar ve siz tavsiyeler üretmekten, konuşmaktan tükenmiş, başınız şişmiş ve boşa kürek çekmiş halde bulursunuz kendinizi.
Çünkü onlar kavgadan, didişmeden, çıkıp inen tansiyondan beslenirler. Sonra da gidip sevişirler. Olan sizin zıplamış sinirlerinize olur. Ciddiye almayın, tamam mı!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.