AYŞE ÖZYILMAZEL

Düğünde takı yerine kedi-köpek maması

Güzel hareket mi? Hem de çok güzel hareket! İzmir'de evlenen Nilhan Dereobalı-Burak Alanyalı çifti, düğünde davetlilerden takı yerine, kedi-köpek maması getirmelerini istemiş. Düğünde sokak hayvanları için tam 80 kilo mama toplanmış.
Düşüncesi, duygusu, mesajı, insanlığı, neticesi nefis.
Böyle güzel insanlar içimi açıyor, herkese umut veriyor, üşenip yerinden kıpırdamayana 'Hadi kalk, sen de yap' çağrısı yapıyor.
Bravo ve de helal!
Gelin görün ki, haberi okurken aldı mı beni bir düşünce...
Sürekli mama alan biri olarak, 80 kilo mamayı kafaya taktım tabii.
Ortalama bir mamanın kilosu 20 TL olsa, 80 kilo mama 1600 TL eder.
Peki çeyrek altın kaç para? 305 TL. Yani toplanan mamalar eşittir beş çeyrek altın. Halbuki böyle tatlı, sevgi dolu bir durumda daha fazlasını isterdi bu gönül.
Düğüne 50 kişi bile gelse, kaba bir hesapla her biri çeyrek altın taksa (diyelim, mesela, olur ya) ve bu altınlar bozdurulsa neredeyse 760 kilo mama alınırdı.
Neyse, demem o ki; eğer başka evlenen çiftler de mama bağışında bulunmak isterlerse, bence sürprizi sona saklayıp düğün ertesi takıları bozdurarak mama alma yoluna gitsinler. Hem takılar işe yarar, hem daha çok sokak hayvanının karnı doyar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.